Advertising for Cavemen: Exploring the Psychology of Persuasion

Purna Virji
Purna Virji

What did cavemen care about? Fire, clubs, dinosaurs...? It's been a bit since prehistoric times, but what hasn’t changed are primal drivers that inspire us to take action.

As marketers we’re always trying to answer the question “What appeals to our customers?” It turns out the answer is right here in our behavioral history.

In this actionable, example-filled session, Microsoft’s Purna Virji will share human psychology principles (that are over a century old!) and demonstrate how they can be remixed for success with today's customers.

5 GIUGNO
16:35 - 17:15
Search Engine Advertising

Le video registrazioni sono pubbliche per la nostra iniziativa #AzioniamoLaMente

Altri interventi nella sala Search Engine Advertising


19 - 20 - 21 NOVEMBRE 2020 /
RIMINI

Il più grande Festival sull'Innovazione Digitale e Sociale


TICKET WMF2020




Vuoi rimanere aggiornato
sull'edizione 2020?

ISCRIVITI ALLA NEWSLETTER!






SEGUICI SUI SOCIAL

© 2020 Search On Media Group S.r.l.. Tutti i diritti riservati.
Sede Legale e Operativa: via dei Mille 3 - 40121 Bologna
PIVA 02418200800 - Capitale sociale 10.000€
Tel: 051 09 51 294 - Email: info@searchon.it
Privacy - Termini e condizioni